فروشگاه اینترنتی پیشروتک
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

شرایط ضمانت و بازگشت کالا در پیشروتک

پیشروتک با احترام به حقوق مشتریان خود و در راستای ارائه سرویس‌های ارزش افزوده، با همکاری تأمین کنندگان کالا، سرویسی تحت عنوان بازگشت کالا تا 7 روز در نظر گرفته است. استفاده از این سرویس شامل تمام کالاهایی می‌شود که نیاز به بررسی و نصب دارند. کالا تحت شرایط زیر امکان بازگشت دارد:

  1. در صورتی که بسته بندی کالا در هنگام تحویل به خریدار، معیوب باشد، کالا بازگردانده می‌شود.
  2. کارتن محصول حتما باید با حضور نماینده خدمات پس از فروش باز شود. برای هماهنگی حضور کارشناس نصب و خدمات پس از فروش با شماره 1699 تماس بگیرید.
  3. در صورت مشاهده ایراد فنی یا ظاهری در کالا که به تأیید تکنسین نصب رسیده باشد، بازگشت کالا امکان‌پذیر است.
  4. در صورتی که رنگ، مدل و سایز کالای تحویلی با کالای سفارشی خریدار متفاوت باشد، کالا بازگردانده می‌شود.
  5. تصاویر مربوط به محصولات، صرفاً جهت اطلاع بیشتر خریدار است و وجود اختلافات جزئی بین تصاویر و کالا مغایرت در نظر گرفته نمی‌شود و بازگشت کالا ممکن نیست.
  6. در صورتی که خریدار از خرید خود منصرف شود، لازم است مراتب انصراف خود را نهایتاً تا 12 ساعت پس از نهایی شدن سفارش و پیش از ارسال کالا اعلام نماید.
جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایران کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ایران کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.