فروشگاه اینترنتی پیشروتک
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

سوالات متداول

خرید اقساطی

1-میزان بهره برای هر کالا چقدر است؟

میزان بهره برای هر دسته کالا متفاوت است. در دسته لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیک حداکثر 11.5 درصد و برای گوشی تلفن همراه حداکثر 24 درصد در نظر گرفته شده است.

2-آیا برای خرید نیاز به پیش‌پرداخت وجود دارد؟

بله، مبلغ 10 الی 15 درصد جمع سبد خرید کلی به صورت پیش‌پرداخت دریافت می‌شود.

3-نحوه بازپرداخت اقساط به چه صورت است؟

بازپرداخت اقساط 12 ماهه است و با توجه به میزان بهره برای هر کالا، میزان قسط ماهانه محاسبه خواهد شد.

4-آیا برای خرید اقساطی نیاز به ضامن و چک وجود دارد؟

خیر، اگر بازنشسته تأمین اجتماعی باشید، هیچ گونه نیازی به ضامن، چک یا سفته وجود ندارد.

5-آیا همه می‌توانند از پیشروتک خرید اقساطی انجام دهند؟

در حال حاضر برای خرید اقساطی از پیشروتک لازم است بازنشسته یا مستمری بگیر سازمان تأمین اجتماعی باشید. به زودی تمام افراد و پرسنل سازمان‌ها هم می‌توانند از خدمات پیشروتک استفاده نمایند.

ثبت سفارش

1-نحوه ثبت نام در سایت به چه صورت است؟

برای ثبت نام در فروشگاه آنلاین پیشروتک لازم است نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و کد ملی خود را در قسمت پروفایل ثبت کنید. در صورتی که موفق به ثبت اطلاعات نشدید می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

2-مراحل ثبت سفارش به چه صورت است؟

  • برای ثبت سفارش در پیشروتک ابتدا محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و در پایان با زدن روی آیکون سبد خرید، محصولات انتخابی را مشاهده کنید. پس از اطمینان از کالاهای مورد نظر و شرایط پرداخت، گزینه تأیید و ادامه را بزنید.
  • در این مرحله، باید اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه، کد پستی و آدرس را وارد کنید. همچنین می‌توانید مبلغ پیش‌پرداخت (۱۰٪ جمع سبد خرید) را در این مرحله تسویه کنید اما این امکان هم وجود دارد که پس از تشکیل پرونده تسهیلات اقدام به پرداخت مبلغ نمایید.
  • پس از این مرحله سفارش شما ثبت می‌شود و همکاران جهت تأیید سفارش با شما تماس خواهند گرفت. در صورت تأیید سفارش نیاز است پرونده تسهیلات برای شما تشکیل شود.

3-برای تشکیل پرونده تسهیلات اقساطی چه مواردی مورد نیاز است؟

تنها کافیست فرم درخواست تسهیلات اقساطی را تکمیل نمایید.

پس از تکمیل پرونده و ایجاد تسهیلات، کیف پول اعتباری شما شارژ می‌شود و با ثبت خرید نهایی، کالا در وضعیت ارسال قرار خواهد گرفت.

ارسال کالا

1-چه مدت پس از ثبت سفارش نهایی کالا ارسال می‌شود؟

مدت زمان ارسال از تاریخ ثبت سفارش نهایی حداکثر دو هفته کاری است.

2-برای پیگیری سفارش ثبت شده باید از چه طریقی اقدام نمود؟

برای پیگیری سفارش می‌توانید به قسمت سفارش‌ها در پروفایل( حساب کاربری) مراجعه کنید. به علاوه، همکاران ما در پیشروتک همواره آماده پاسخگویی به شما هستند و در صورت داشتن هر سوالی می‌توانید با پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

3-آیا هزینه ارسال کالا جداگانه محاسبه می‌شود؟

ارسال کالا تا درب ساختمان منزل شما، در سراسر کشور رایگان است.

ضمانت و بازگشت کالا

1-در چه صورت کالا شامل شرایط بازگشت تا 7 روز می‌شود؟

تنها در صورتی که کارتن محصول با حضور نماینده خدمات پس از فروش باز شود، می‌توان از این امکان استفاده نمود. برای هماهنگی حضور کارشناس نصب و خدمات پس از فروش با شماره 1699 تماس بگیرید. جهت کسب اطلاعات کامل‌تر صفحه ضمانت و بازگشت کالا را مطالعه نمایید.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایران کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ایران کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.